Żurawina w czekoladzie mlecznej 200g
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
⭐ Żurawina w czekoladzie mlecznej ⭐
✅ Wyjątkowy smak - połączenie soczystej żurawiny i aksamitnej czekolady mlecznej tworzy harmonijne i pyszne doznania smakowe.
✅ Bogactwo składników odżywczych - żurawina jest bogata w błonnik, witaminy i przeciwutleniacze, wspomagając zdrową dietę.
✅ Energetyczna przekąska - doskonała na szybki zastrzyk energii w ciągu dnia.
✅ Wszechstronne zastosowanie - świetne jako samodzielna przekąska, dodatek do deserów lub wyjątkowy prezent.
✅ Wysoka jakość - wykonane z najwyższej jakości składników.
Żurawina w czekoladzie mlecznej to pyszna i zdrowa przekąska, która łączy naturalną kwaskowatość suszonej żurawiny z mleczną słodyczą czekolady. Idealne na każdą okazję – jako słodka przekąska, dodatek do deserów, czy miły upominek. Rozkoszuj się wyjątkowym połączeniem soczystej żurawiny i aksamitnej czekolady mlecznej.
✅ Zastosowanie
Idealne jako elegancka przekąska, dodatek do deserów, czy wyjątkowy prezent.
✅ Wartości odżywcze produktu w 100 g:
- Wartość energetyczna: 421 kcal/ 1769 kJ
- Tłuszcze: 15 g
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 9,1 g
- Węglowodany: 65 g
- w tym cukry: 63 g
- Błonnik: 4,6 g
- Białko: 3,2 g
- Sól: 0,1 g
✅ Czekolada
Masa kakaowa min. 33,6%
Dane techniczne
Składniki | Żurawina suszona 57,9% (żurawina suszona, cukier, olej słonecznikowy), czekolada 41,5% (cukier, tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, miazga kakaowa, lecytyny z soi, aromat wanilinowy), szelak, guma arabska, cukier, syrop glukozowy |
Masa netto | 200 g |
Opakowanie | Doypack - zgrzewany worek z zamknięciem strunowym. |
Sposób przechowywania | Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. |
Terminy przydatności | Wszystkie produkty posiadają długie terminy przydatności do spożycia, minimum 4 miesiące od daty zakupu. |
Informacje o alergenach | Produkt może zawierać śladowe ilości produktów pakowanych w zakładzie, m.in. różne orzechy, sezam, soja, produkty zawierające gluten. |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.