Pytania i odpowiedzi
  1. Jakie są koszty wysyłki?
    Wszystkie koszty wysyłki sprawdzisz w zakładce Dostawa i Płatności
  2. Czy firma posiada wszystkie potrzebne atesty i specyfikacje?
    Oczywiście, posiadamy wszystko co potrzebne. Na wszystkie produkty w asortymencie mamy atesty oraz specyfikacje.
  3. Kto pokrywa koszt zwrotu towaru? 
    Koszt zwrotu towaru pokrywa Kupujący. Jeśli chodzi o reklamacje, jest to ustalane indywidualnie w zależności od jej rozpatrzenia.
  4. Jak wygląda reklamacja? 
    Wszystkie niezbędne informacje na temat reklamacji sprawdzisz w zakładce Zwroty i reklamacje.
  5. Jaki jest termin przydatności do spożycia produktów w asortymencie sklepu? 
    Wszystkie produkty posiadają długie terminy przydatności do spożycia, minimum 4 miesiące od daty zakupu.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 510 796 084
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl